Servicii
Fie că este vorba despre o casă de marcat, fie că este despre o soluţie integrată dezvoltată special pentru specificul activităţii tale, ceea ce îţi doreşti este să funcţioneze pentru ca tu să-ţi vezi de treabă.
Pentru a ne asigura că se va întâmpla aşa, distribuim echipamente de calitate, care au în majoritate garanţie de 12 luni, îţi oferim consultanţă pentru alegerea echipamentelor necesare volumului tău de încasări şi îţi oferim opţiunea unor contracte de service personalizate.
După primul an de garanţie conform OUG 28/1999 şi a normelor metodologice aferente, proprietarul unei case de marcat este obligat să îşi asigure un contract de service pentru aceasta. Firma noastră este autorizată de Ministerul de Finanţe pentru a interveni asupra echipamentelor fiscale.
Intervenţia asupra echipamentelor sau a soluţiei în ansamblu, atât în garanţie cât şi post-garanţie, este efectuată de tehnicienii noştri autorizaţi în Bucureşti şi Ilfov sau de tehnicienii firmelor partenere din reţeaua autorizată, în restul ţării.
În funcţie de tipul intervenţiei necesare aceasta se face prin deplasarea unui specialist la sediul tău sau prin intermediul telefonului şi prin acces de la distanţă.
Dacă întâmpini dificultăţi sau probleme cu echipamentul sună-ne la 0372.765.938. Te vom ajuta cu bucurie.
Iar, dacă echipamentul necesită o intervenite în garanţie asigură-te că ai la îndemână factura de achiziţie şi certificatul de garanţie.